Aplici pentru acest job:

booking consultant with french

  • utilizator nou
  • conectare

* câmp obligatoriu
informații personale
  1. Parola trebuie să conțină cel puțin 6 caractere. Parola trebuie să conțină cel puțin o cifră ('0'-'9'). Parola trebuie să conțină cel puțin un caracter digital sau simbol. Parola trebuie să conțină cel puțin o literă mică ('a'-'z'). Parolele trebuie să conțină cel puțin o majusculă ("A"-"Z").
aptitudini lingvistice
  1. Dummy Language
limbile străine
limbă
  1. româneşte




  2. franceză




  3. englez




  4. germană




  5. maghiar




  6. ceh




  7. altceva




  8. arabă




  9. bulgăresc




  10. chineză




  11. croată




  12. danez




  13. ebraică




  14. eston




  15. finlandez




  16. greacă




  17. hindi




  18. italian




  19. japoneză




  20. kazahă




  21. leton




  22. lituanian




  23. norvegian




  24. olandez




  25. polonă




  26. portughez




  27. rusesc




  28. sârbă




  29. slovacă




  30. slovenă




  31. spaniolă




  32. suedez




  33. Turkish




  34. ucraineană




CV-ul dvs
Nu aveți nevoie să încărcați un curriculum vitae pentru a aplica pentru această poziție, sau chiar un profil de Linkedin ca o soluție simplă. Apăsați pe butonul de înscriere și alegeți opțiunea de aplicație dorita, care necesită până la 2 minute.

  1. găsește fișier
 

Aplici pentru acest job:

locație:
Bucuresti, Bucuresti
tip job:
data postării:
5 noiembrie 2019
număr de referință:
432
A multinational outsourcing company is hiring advanced French Speakers for a tourism reservations website.

Organisation/Department

Customer Support / Call Center

Job description

- provide customer support for a tourism reservations website via phone and e-mail;
- identifying correctly customers requests and solving problems reported by them, according to working procedures;
- maintaining a friendly and professional approach.

Requirements

- fluency in English and French;
- good communication skills (both written and verbal)
- efficient in solving problems (customer-centered skills);
- previous experience in customer support would be an advantage.

Offer

- attractive salary package;
- monthly meal tickets;
- multilingual exposure- improve your spoken and written language skills;
- paid training;
- above average fixed salary, performance bonuses;
- other benefits.