Aplici pentru acest job:

back office with italian language

  • utilizator nou
  • conectare

* câmp obligatoriu
informații personale
  1. Parola trebuie să conțină cel puțin 6 caractere. Parola trebuie să conțină cel puțin o cifră ('0'-'9'). Parola trebuie să conțină cel puțin un caracter digital sau simbol. Parola trebuie să conțină cel puțin o literă mică ('a'-'z'). Parolele trebuie să conțină cel puțin o majusculă ("A"-"Z").
aptitudini lingvistice
  1. Dummy Language
limbile străine
limbă
  1. româneşte




  2. franceză




  3. englez




  4. germană




  5. maghiar




  6. ceh




  7. altceva




  8. arabă




  9. bulgăresc




  10. chineză




  11. croată




  12. danez




  13. ebraică




  14. eston




  15. finlandez




  16. greacă




  17. hindi




  18. italian




  19. japoneză




  20. kazahă




  21. leton




  22. lituanian




  23. norvegian




  24. olandez




  25. polonă




  26. portughez




  27. rusesc




  28. sârbă




  29. slovacă




  30. slovenă




  31. spaniolă




  32. suedez




  33. Turkish




  34. ucraineană




CV-ul dvs
NU este obligatoriu să vă înscrieți CV-ul pentru a aplica pentru această poziție, dar dacă aveți o versiune actualizată, este un ajutor important pentru noi. Dacă nu este actualizat sau nu este disponibil acum, îl puteți încărca mai târziu, în orice moment când vă conectați la profilul dvs.

  1. găsește fișier
 

Aplici pentru acest job:

locație:
Bucharest, Bucuresti
tip job:
data postării:
13 martie 2019
număr de referință:
222
Hello!
You have graduated Finance and Banking, or Economics and you want to build a career in this domain? What about the willingness to work in a multinational environment?
Then you are THE ONE!
If you know Italian language and want to get experience in the financial domain, we expect your resume.

Organisation/Department

Operations

Job description

-processing daily transactions
-use software applications and internal computer
-communication via email and by phone with clients
-processing account transactions
-check, validation and data recording system
-follow the company's procedures and regulations
-follow documentation standards

Requirements

What you will get?
Experience, acknowledgment and the possibility to develop not only professionally.
We have jobs for fresh graduates but also for experienced candidates.
Let us know you! Let you meet us!

Requirements:
-bachelor’s degree, (preferably but not essential) in a field related to economic, financial, legal, languages or linguistics.
-good communication in Italian(minimum A2.2 level) and also English knowledge at least B1 level
-good knowledge Microsoft Office (specially Excel and Access)
-excellent communication and interaction skills
-previous experience in accounting area or back office activities is a plus
-ability to work with data and figures, attention to details
-be client-orientated, calm and serious


Offer

-working schedule: from 9:00 AM to 6:00 PM, Monday to Friday
-location: Bucharest, Pipera
-motivating financial package (salary and benefits)
-various internal trainings

Applications